Олена Билиця Автор
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Автор
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.
Гордійчук Ярослав Перевірка фактів
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Перевірка фактів
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.

Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) на своєму черговому засіданні прийняла рішення про застосування фінансових санкцій до двох компаній за порушення законодавства про рекламу.

Згідно з рішенням КРАІЛ, компанії First та ТОВ “Чернівецький промінь” оштрафовані кожна на 2.4 млн гривень за розповсюдження реклами азартних ігор з порушенням вимог Закону України “Про рекламу”.

Зокрема, First розповсюджувала рекламу торговельної марки, під якою провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, засобами зовнішньої реклами на цокольному поверсі готелю, що суперечить вимогам Закону.

Рішення КРАІЛ щодо Фьорст

ТОВ “Чернівецький промінь” розповсюджувало рекламу азартних ігор, організація і проведення яких здійснювалося без необхідної ліцензії, що також є порушенням законодавства.

Рішення КРАІЛ щодо Чернівецький промінь

КРАІЛ вже застосовувала штрафні санкції до порушників рекламного законодавства. Так, у лютому цього року регулятор оштрафував Всеукраїнську газету “Вісник+К” на 2,13 млн грн за несанкціоновану рекламу азартних ігор, яка була розміщена з порушенням вимог Закону України “Про рекламу”.

Поправки до Закону України “Про рекламу”, які набули чинності у жовтні 2023 року, встановили низку вимог та обмежень щодо рекламування азартних ігор. Зокрема, за порушення цих вимог рекламодавцям та ЗМІ загрожує штраф у розмірі 300 мінімальних заробітніх плат або 2,13 млн грн, а у разі повторного порушення – відкликання ліцензії.

Компанії-порушники повинні сплатити штрафи не пізніше трьох місяців або оскаржити прийняті рішення. Також вони мають припинити розповсюдження реклами та повідомити КРАІЛ про виконання рішень протягом 30 днів.

Дані штрафні санкції свідчать про посилення контролю з боку регулятора за дотриманням вимог законодавства щодо реклами у сфері азартних ігор. Такі заходи спрямовані на забезпечення прозорості та захисту прав споживачів на ринку грального бізнесу в Україні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *