Цікаву альтернативу класичній рекламі запропонував бренд Pin Up, гармонійно інтегрувавшись у культурний музичний продукт.
Музичне відео гурту “The Вуса” на вірші Павла Тичини “О, Панно!” стало чудовим майданчиком для появи Pin Up. Сам кліп є частиною масштабного культурного проєкту “Твої вірші, мої ноти” відомого артиста Артема Пивоварова.
У відео логотип Pin Up з’являється на великому колі з лампочками на сцені в стилі старого кабаре чи музичного театру. Поява лого відбувається ненав’язливо та органічно – це формує більш сучасний та яскравий імідж, ніж типова реклама казино.
Така інтеграція повністю відповідає вимогам законодавства щодо реклами азартних ігор – немає прямих закликів до гри чи інших порушень.
На тлі застарілої, одноманітної чи навіть незаконної реклами, яка все ще трапляється в індустрії, приклад Pin Up виглядає свіжим, креативним та прогресивним. Він демонструє, як бренд може успішно просувати себе, залишаючись у правовому полі та використовуючи сучасні маркетингові підходи.
Нагадаємо, нещодавно регулятор КРАІЛ застосував перший штраф за незаконну рекламу азартних ігор до газети “Вісник+К” на суму 2,13 млн грн. Таких прикладів некоректної реклами, на жаль, ще багато в галузі. Натомість інтеграція Pin Up у популярний музичний кліп справляє яскраве та позитивне враження.