Олена Билиця Автор
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Автор
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.
Гордійчук Ярослав Перевірка фактів
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Перевірка фактів
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.

Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) вкотре закликає замовників, виробників та розповсюджувачів реклами дотримуватись відповідальності щодо рекламування азартних ігор. 

Реклама азартних ігор, ризики

У жовтні 2023 року набули чинності поправки до Закону України “Про рекламу”. Як писала раніше команда з оглядів онлайн казино Pro internet, це стало найбільш серйозними змінами українського законодавства у 2023 році у сфері грального бізнесу. Ці зміни поставили перед гральними операторами нові обмеження і вимоги щодо реклами. За порушення цих правил рекламодавцям та ЗМІ загрожують штрафи у розмірі 300 мінімальних зарплат, або понад 2 мільйони гривень, а операторам  гральних ігор обмеження, а у разі повторного порушення – відкликання ліцензії. 

За що можуть оштрафувати?

  • Розміщення реклами в окремих виданнях (наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва та інших), за винятком спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм
  • Розміщення реклами на зовнішній та внутрішній поверхні транспортних засобів, метрополітені, засобах зовнішньої реклами та товарах, зокрема одязі, призначених переважно для осіб віком до 21 року
  • У рекламі азартних ігор використовуються особи, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделі
  • Реклама азартних ігор формує думку, що виграти в азартну гру легко, а також, що участь в азартних іграх може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі
  • Розміщується продукт (продакт-плейсмент) азартних ігор
  • Рекламуються суб’єкти господарювання, які організовують азартні ігри, торговельні марки та інші об’єкти права інтелектуальної власності, під якими здійснюється діяльність з організації та проведення азартних ігор, без наявності ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.
  • Розміщення реклами гральних закладів в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних заходів, спортивних змагань та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку.

Нагадаємо, у грудні 2023 року за ініціативи голови КРАІЛ Івана Рудого було створено робочу групу з питань реклами азартних ігор задля розвитку прозорого та етичного ринку азартних ігор в Україні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *