Олена Билиця Автор
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Автор
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.
Гордійчук Ярослав Перевірка фактів
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Перевірка фактів
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.

Комісія з азартних ігор оприлюднила результати дослідження, присвяченого аналізу поведінки споживачів під час чемпіонату Європи з футболу 2024 року. Це не перший такий аналіз — раніше проводилися подібні дослідження під час великих футбольних турнірів, таких як Чемпіонат світу 2022. Для цього дослідження було залучено консалтингову компанію Yonder.

Консалтингова компанія Yonder

Дослідження складалося з трьох хвиль опитувань:

  1. До турніру – опитування було проведено за тиждень до початку Євро-2024.
  2. Під час турніру – між груповим етапом і стадією плей-оф.
  3. Після турніру – за тиждень після завершення чемпіонату.

Загалом було опитано 6 237 респондентів, причому в кожній хвилі опитування взяли участь понад 2 000 осіб.

Різниця в участі між чоловіками та жінками

Як показали дані, різниця в участі між чоловіками та жінками зменшилася протягом турніру. Наприклад, під час турніру 27% чоловіків і 9,6% жінок робили ставки на матчі Євро-2024. Однак після завершення турніру цей показник серед чоловіків майже не змінився (27,3%), тоді як серед жінок зріс до 13,3%.

Зростання участі молодих гравців

Найбільш значний приріст було зафіксовано серед гравців віком від 18 до 24 років. До турніру ставки робили лише 14% молоді, але вже через тиждень після фіналу цей показник збільшився до 36%.

Причини ставок

Найпопулярніші мотиви для ставок під час Євро-2024:

  • бажання виграти гроші;
  • підвищення інтересу до гри;
  • використання промоційних пропозицій або безкоштовних ставок.

Також помітно зросла кількість ставок через те, що грали збірні Англії або країни, яку підтримували респонденти.

Важливо, що більшість опитаних встановлювали собі фіксований бюджет на ставки та відчували контроль над своїми витратами.

Майбутні ставки

Хоча велика кількість тих, хто робив ставки під час Євро-2024, планують ставити на майбутні спортивні події, такі як Чемпіонат світу 2026 (67%) або матчі Прем’єр-ліги (52%), ці показники залишилися стабільними протягом усіх трьох хвиль дослідження.

Більшість респондентів зазначили, що реклама ставок не мала істотного впливу на їх рішення зробити ставку під час Євро-2024. Це може свідчити про певний рівень обізнаності та свідомості серед гравців щодо своїх витрат та ризиків.

Загалом, дослідження показало, що Євро-2024 мав значний вплив на азартну поведінку гравців, особливо серед молоді та жінок. Однак контроль над витратами залишився важливим аспектом для багатьох гравців, що вказує на відповідальне ставлення до азартних ігор.

Читай більше новин від Про інтернет у нашому телеграмі – Prointernet | Надійний гід у світі онлайн-казино.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *