Гордійчук Ярослав Автор
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Автор
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.
Олена Билиця Перевірка фактів
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Перевірка фактів
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.

Індія активно бореться з нелегальними рекламними кампаніями офшорних букмекерів. ASCI (Advertising Standards Council of India – Рада з рекламних стандартів Індії) уклала Меморандум про взаєморозуміння з трьома ключовими організаціями індустрії азартних ігор: Federation of Indian Fantasy Sports (FIFS), All India Gaming Federation (AIGF) та E-Gaming Federation (EGF). Це дозволить ефективніше відстежувати та блокувати нелегальні рекламні оголошення.

Що зміниться після підписання угоди?

  • Створення моніторингового центру – нова структура займатиметься виявленням і повідомленням про нелегальну рекламу офшорних операторів ставок.
  • Перевірка рекламних матеріалів – ASCI контролюватиме відповідність реклами легальних ігор на реальні гроші (RMG – real-money gaming) встановленим стандартам. 
  • Посилена взаємодія з регуляторами – ASCI передаватиме інформацію про порушення владі для подальших заходів.

Уже за перший місяць співпраці було виявлено 413 нелегальних оголошень офшорних букмекерів. Крім того, ASCI розглянула 492 випадки реклами реальних грошових ігор, які не відповідали вимогам.

Реклами грошових ігор які не відповідають вимогам

Чому в Індії заборонена реклама офшорних букмекерів?

В Індії заборонені азартні ігри та ставки через іноземні оператори, що означає, що будь-яка реклама таких послуг є незаконною. Водночас ігри на реальні гроші (RMG), які базуються на навичках, дозволені, тому реклама цих платформ теж є легальною.

Генеральний секретар ASCI, Маніша Капур, зазначила:

“Індійські споживачі постійно стикаються з рекламою офшорних гральних компаній, які не мають жодної відповідальності перед державою. До таких кампаній навіть залучаються знаменитості, що ще більше вводить людей в оману. Важливо, щоб рекламний ринок дотримувався встановлених норм, а новий меморандум допоможе боротись з незаконною діяльністю.”

Легалізація азартних ігор та їхня правильна регуляція відкривають великі можливості для місцевого ринку. Відомі аналітики вказують на величезний потенціал індійського iGaming-сегменту, але водночас наголошують на необхідності чітких законодавчих рамок.

Слідкуйте за новинами, щоб дізнаватися про найсвіжіші зміни у світі гемблінгу в нашому телеграм-каналі – Prointernet|Надійний гід у світі онлайн-казино.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *