Гордійчук Ярослав Автор
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Гордійчук Ярослав
Автор
Автор зі значним досвідом у сфері iGaming. У своїх текстах Ярослав не тільки відкрито ділиться всіма тонкощами гри, а й навчає обирати тільки найкращі слоти в портфоліо виключно надійних онлайн казино.
Олена Билиця Перевірка фактів
Олена Билиця
Олена Билиця
Олена Билиця
Перевірка фактів
Автор та редактор з багаторічним досвідом роботи у гемблінг індустрії. Місія Олени це передавати гравцям власний досвід гри в онлайн казино та ділитись експертизою.

Глобальний ринок мобільних додатків продовжує демонструвати стрімке зростання. Згідно зі звітом AppsFlyer, у 2024 році завантаження додатків для казино збільшилося на 102% у порівнянні з попереднім роком, а додатки для ставок на спорт зросли на 93%.

Основні показники ринку

У 2024 році витрати на залучення користувачів мобільних додатків зросли на 5%, досягнувши $65 млрд. Проте, навіть із таким зростанням, інвестиції в рекламу для гемблінг-додатків демонстрували певну нерівномірність.

Ігри

  • Казуальні ігри зайняли 64% рекламного ринку, хоча їхні витрати зросли лише на 3%.
  • Hypercasual ігри залишилися на рівні попереднього року, а mid-core ігри втратили 21%.

Казино-додатки

Попри зростання завантажень, витрати на рекламу казино-додатків скоротилися на 12%.

Глобальні тренди

Інтерес до гемблінгу в різних регіонах варіюється:

  • Австралія показала найбільше зростання рекламних витрат — +7%.
  • У США витрати на рекламу зменшилися на 7%, а у Франції та Японії — на 14% і 23% відповідно.

Brian Quinn, президент AppsFlyer, зазначив, що у 2025 році очікується ще більша інтеграція між ігровими та неігровими секторами, розвиток монетизаційних стратегій і використання власних медіа.

Мобільні застосунки казино

Потенціал гемблінг-додатків величезний: попри спад рекламних інвестицій, зростання завантажень демонструє стабільний попит. Це відкриває нові можливості для операторів, які зможуть адаптувати свої стратегії, зосередившись на залученні та утриманні гравців через якісний контент і персоналізовані пропозиції.

Гемблінг стає частиною ширшого мобільного ландшафту, і той, хто зможе використати ці тренди, отримає конкурентну перевагу на глобальному ринку.

Читайте також про розквіт онлайн-гемблінгу в Балтійських країнах.

Більше новин від Про інтернет читайте у нашому телеграм-каналі – Prointernet|Надійний гід у світі онлайн-казино.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *